НАКАЗ

ДИРЕКТОРА МИКОЛАЇВСЬКОГО НВК «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ

ШКОЛА І – ІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

від «07» червня 2018 року № 74

с.Миколаївка

Про підсумки науково-методичної

роботи у 2017- 2018 н. р.

У 2017-2018 навчальному році вся методична робота була підпорядкована нормативно-правовій базі і була спрямована на реалізацію основних законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», виконання державних і регіональних цільових програм, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

На виконання вищезгаданого було визначено структуру методичної роботи, де всі її складові тісно були пов’язані, проникали, взаємодіяли між собою, діяли як одне ціле з єдиною метою - досягнення кращих показників навчання і виховання. Вся методична робота реалізовувалася в основному через традиційні колективні та індивідуальні форми її організації. Всі заходи були спрямовані на реалізацію проблеми школи.

У 2017-2018 н. р. освітня діяльність педагогічного колективу НВК здійснювалася відповідно до обраної навчальної стратегії, спрямованої на особистісно - зорієнтоване навчання й виховання та формування в учнів здорового способу життя, з метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів НВК, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та надпредметних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів.

Методична служба в НВК являє собою цілісну, створену на наукових досягненнях, надбаннях передового досвіду й конкретному аналізі проблем учителів систему взаємопов’язаних заходів, дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя НВК, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку конкретних учнів, класів.

Педагогічний колектив НВК продовжив роботу на завершальному етапі реалізації науково-методичної проблеми НВК «Підвищення ефективності навчально – виховного процесу шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій». Цілеспрямована робота педагогічного колективу над науково-методичною проблемою виступає одним із домінуючих чинників примноження перспективного педагогічного досвіду. Протягом навчального року тривав активний пошук нових форм і функціональних

структур з підготовки вчителя в загальнометодичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному аспектах.

Пріоритетними напрямками в методичній роботі було визначено:

— забезпечення педагогів професійною інформацією;

— підтримка інноваційної діяльності вчителів;

— організація підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;

— узагальнення й поширення досвіду вчителів на районному, обласному рівнях;

— діагностика якості навчання на уроках та заняттях;

— сприяння розвитку навичок самостійної роботи вчителя з метою безперервного підвищення кваліфікації й удосконалення педагогічної майстерності.

Адміністрація НВК на належному рівні вирішила проблему забезпечення працівників загальнопедагогічною та фаховою інформацією. У розпорядженні педагогічних працівників — вільний доступ до мережі Інтернет у кабінеті інформатики.

Протягом 2017-2018 н.р. було організовано роботу шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників, вчителів початкових класів та класних керівників, затверджено плани їхньої роботи, методичні проблеми, над якими працювали ШМО, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність ШМО було сплановано на основі Річного плану роботи НВК.

МО класних керівників продовжували працювати над реалізацією виховної проблеми «Максимальний розвиток кожної дитини, збереження її неповторності, розкриття її потенційних талантів, розвиток знань, умінь і навичок та створення умов для духовного, розумового та фізичного вдосконалення».

На засіданнях МО класних керівників особлива увага приділялась створенню виховного простору розвитку особистості, активізації роботи з батьківською громадськістю шляхом впровадження активних форм взаємодії та пропагування кращих педагогічних ідей, активізації громадянської позиції школярів, застосуванню інноваційних педагогічних технологій у вихованні та навчанні учнів.

За рік було проведено 5 засіданнь. Використані такі організаційні форми роботи: повідомлення, представлення досвіду, аналіз, обговорення, які проходили у вигляді дебатів та дискусій.

Впродовж цих засідань були заслухані та опрацьовані доповіді таких класних керівників:

Бон О.І. «Забезпечення психолого-педагогічної допомоги батькам у вихованні дітей», «Форми та методи формування національної свідомості та патріотизму серед школярів».

Малафій В.А. «Особливості спілкування з підлітками: труднощі спілкування з педагогічно запущеними підлітками, проблема етики спілкування вчителя з учнями».

Ковальчук Ю.В. «Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах педагогіки життєтворчості», «Патріотичне виховання як соціально-педагогічна проблема сучасності».

Підвищенню рівня педагогічної майстерності класних керівників сприяє участь у семінарах – практикумах, різних конкурсах та програмах.

Між засіданнями готувалися питання для анкетування учнів з вивчення розвитку особистості, проводилося анкетування класних керівників за підсумками роботи за рік та визначення основних напрямків роботи на 2018-2019 н.р.

Діяв консультпункт з питань виховної роботи для класних керівників.

Взяли участь у районному конкурсі для дівчаток «Весна - 2018» (Видра Анастасія, 9 клас, класний керівник Малафій В.А.)

Підвищенню рівня педагогічної майстерності класних керівників сприяє участь у семінарах – практикумах, різних конкурсах та програмах.

В 2017-2018 навчальному році робота ШМО учителів початкових класів (керівник Чигрин М.М.) була спрямована на виконання Закону України «Про освіту», держстандарту початкової освіти.

Вчителі мали за мету на засіданнях опрацювати питання впровадження форм, методів формування у школярів потреби у активному навчанні, вмінні самостійно здобувати знання. Навчити школярів жити у світі, який постійно змінюється – стратегічна мета початкової школи. Створення умов для активної творчої діяльності, формування у вчителів свідомого і творчого відношення до своїх обов’язків - є метою роботи ШМО вчителів початкової школи.

МО працювало над проблемним питанням «Формування в учнів ключових компетентностей за умов інноваційної освіти».

Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів налічує 5 педагогів, з них:

  • Учителів вищої категорії – 2;
  • Учителів першої категорії – 2;
  • Учителів другої категорії – 1.

У 2017-2018 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження ефективних технологій навчання і виховання; створення умов для формування ключових компетентностей учнів та професійної компетентності педагогів. Головним напрямком у роботі методоб’єднання класоводи обрали модернізацію навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій,новітніх технологій. Підвищення фахового рівня вчителя проводилося шляхом вивчення і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів» з метою обміну досвідом; впровадження у навчально–виховний проце сучасних досягнень науки, педагогічної теорії.

Протягом року проведено 5 засіданнь МО вчителів початкових класів

на яких розглядалися питання: «Формування математичної компетентності учнів шляхом застосування комплексу методів та прийомів в різних видах діяльності».

Розвиток соціальної та громадянської компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій». Вироблення рекомендацій.

Патріотичне виховання як соціально-педагогічна проблема сучасності.

Методичні перегуки «Обговорення матеріалів періодичної преси».

Протягом даного періоду відбулися взаємовідвідування уроків математики, під час яких вчителі Димкова Л.М., Ковальчук В.М. та Скуратовська О.В. ділились своїм досвідом.

Також було заслухано доповідь Чигрин М.М. на тему «Впровадження проектних технологій у виховній роботі класовода».

Протягом даного періоду було проведено свято Букварика під час, якого діти та класовод Ковальчук В.М. презентували чого навчилися за рік.

В 4 класі було проведено ДПА з української мови і літературного читання та математики, де учні показали свої знання, які вони отримали під час навчання в початковій школі.

Також було проведено контрольні роботи в 1-4-х класах з предметів, що підлягають директорському контролю.

Крім того вчителям було запропоновано головою МО створити банк ідей щодо планування науково – методичної роботи на 2018/2019 н.р.

Конкурси «Колосок», «Кенгуру», «Олімпіс», « Соняшник», «Вчи-юа»- це конкурси, у яких учні початкових класів щорічно беруть активну участь і показують високі результати.

Учениця 3 класу Імшінецька Каріна приймала участь у районному конкурсі читців «Вишиванка у віршах» (лауреат конкурсу, керівник Скуратовська О.В.).

Крім того наші учні беруть участь в шкільних та районих олімпіадах (Імшінецька Каріна, учениця 3 класу, керівник Скуратовська О.В.). Всі вчителі брали участь у різноманітних вебінарах.

Протягом року в кожному класі було проведено відкритий урок та відкриту виховну годину. Вчителі усіє школи мали змогу переймати досвід своїх колег, відвідуючи такі уроки. Для батьків, з метою ознайомленняїх з формами та методами роботи вчителів, а також з метою ознайомлення їх з роботою на уроці їхніх дітей було організовано дні відкритих дверей. Наші педагоги протягом року працювали і в районних методичних об’єднаннях: готували доповіді, відвідували уроки своїх колег.

У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (спільна розробка уроків, свят, екскурсій, планування) . Учителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків), адекватно реагують на критику.

Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають з науково методичної проблеми об’єднання, в основному виконано.

За навчальний рік ШМО вчителів - предметників було проведено було проведено 5 засідань. На заняттях розглядалися питання присвячені організації та проведенню роботи в групах та парах, обговорювали результати участі в у учнівських олімпіадах, ділилися досвідом по впровадженню проблеми школи в педагогічну діяльність.

Учитель Чигрин М.М. у своєму виступі розповіла про диференціацію навчання на уроках іноземної мови.

Малафій С.В. представив свої напрацювання з використання нетрадиційних форм навчання на уроках хімії.

На ІІІ засіданні за круглим столом члени МО обговорювали причини неуспішності учнів та шляхи їх подолання.

Бон О.І., вчитель математики та фізики виступила з доповіддю «Модель сучасного уроку в контексті особистісно орієнтованого навчання».

Між засіданнями члени МО відвідали відкриті уроки.

Ковальчук Ю.В. представив для обговорення план проведення тижня здоров'я . Вчителями основ здоров̕ я та класними керівниками був проведений районний семінар – практикум з основ здоров̕ я (Ковальчук В.М., Ковальчук Ю.В., Бон О.І., вихователь дитячого садка Лиходід В.Ю., Малафій С.В.).

Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професійності вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності.

Усі вчителі провели відкриті уроки та предметні тижні із своїх дисциплін. У системі роботи школи – проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у районних , обласних олімпіада

Так, у цьому році учениця 9 класу Видра Анастасія стала призером районної олімпіади з інформатики (ІІ місце, вчитель Бон О.І.).

Прізвище, ім’я учасника

Вчитель, що підготував

предмет

Кількість балів

Місце

9 клас

Видра Анастасія

Бон О.І.

інформаційні технології

36

ІІ

Андрусішина Надія

Бон О.І.

інформаційні технології

18

-

9 клас

Сачок Анастасія

Ковальчук Ю.В.

трудове навчання

24

-

9 клас

Андрусішина Надія

Малафій С.В.

історія

14

-

У районному конкурсі читців «Вишиванка у віршах» брали участь двоє учнів: Гуйван Анастасія (6 кл., І місце, вчитель Малафій В.А.), Осипенко Єлизавета (5 кл., лауреат).

Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій і методик потребувало оптимального поєднання й конструювання різноманітних групових та індивідуальних форм методичної взаємодії в роботі 3 шкільних методичних об’єднань.

Взаємодію координувала методична рада НВК на чолі з вчителем української мови та літератури Малафій В.А.

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювались такі питання:

• завдання методичної служби шкоди на 2017-2018 н.р. та затвердження плану роботи методичної ради та планів роботи ШМО;

• розподіл обов'язків між членами методичної ради;

• про підготовку учнів до участі в шкільних, міських, обласних предметних олімпіадах;

• огляд методичних рекомендацій, новинок психолого-педагогічної літератури;

• психолого-педагогічний супровід роботи з обдарованими учнями;

• упровадження інтерактивних прийомів та методів у навчально-виховний процес;

• аналіз діяльності шкільних МО щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагогів;

• про стан інноваційної діяльності в закладі;

• комплексне застосування методу проектів в умовах особистісно зорієнтованого навчання;.

• діагностування, анкетування вчителів з метою виявлення утруднень в роботі;

• моніторинг якості знань учнів 9,4 класів та підсумки ДПА;

• огляд інструктивних документів з організаційного закінчення навчального року та проведення ДПА.

Система внутрішньошкільної науково-методичної роботи у 2017-2018 н.р. реалізовувалася через колективні (масові і групові) та індивідуальні форми.

В індивідуальній роботі домінували співбесіди з педагогами з питань організації науково-дослідницької роботи, моніторинг за результатами навчально-методичної діяльності педагогів, експертний аналіз алгоритмів для організації діяльності учнів, планування науково-методичної діяльності на 2017-2018 н. р. відповідно до програми реалізації науково-методичної проблеми тощо.

Планомірній роботі над науково-методичною проблемою НВК підпорядковано масові форми науково-методичної роботи: засідання педагогічної ради, науково-методичні семінари.

Тематика методичних заходів коригувалася відповідно до педагогічної діагностики колективу НВК. Ефективними були засідання педагогічної радиз мультимедійними презентаціями «Використання інноваційних технологій в сучасних умовах розвитку освіти», «Національно – патріотичне виховання як пріоритетний напрямок сучасного НВК».

Групова робота реалізовувалася через організацію роботи ШМО.

Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету. В кабінеті зібрані матеріали творчих знахідок ШМО, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, науково-практичних конференцій, фахові журнали, газети, картотека методичної літератури, матеріали для роботи над проблемою НВК, зібраний інформаційний каталог передового педагогічного досвіду вчителів НВК, розпочато роботу щодо створення відеотеки уроків та виховних заходів.

Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками:

- забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики;

- стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;

- накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;

- створення сприятливих умов для самоосвіти вчителів у межах НВК, створення умов для якісного проведення засідань ШМО та методичної ради НВК;

- сприяння індивідуальній педагогічній діяльності та розвитку творчої особистості вчителя;

- забезпечення вчителів навчальними програмами,інструкціями, рекомендаціями тощо.

З метою активізації творчої діяльності вчителів, залучення їх до науково-дослідницької роботи, стимулювання неперервної післядипломної освіти, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання у 2017-2018 н. р. проведено атестацію 1 педагогічного працівника НВК. Протягом атестаційного періоду здійснювалася комплексна оцінка рівня кваліфікації і професійної майстерності педагогічного працівника та результату діяльності. Питання атестації відображені в роботі педагогічної ради, методичної ради, нарад при директорові, ШМО. Забезпечувалася гласність проведення атестації. Широко пропагувався педагогічний досвід,оформлення портфоліо.

В ході атестації було проведено Місячник педагогічної майстерності.

Протягом року вчителі НВК підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних , районних, обласних семінарах.

Вивчення стану викладання окремих предметів здійснювалося згідно з перспективним планом. У 2017-2018 н.р. було вивчено стан викладання хімії,

музичного мистецтва, фізичної культури, основ здоров’я, стан викладання основних предметів у 5 класі, стан викладання природничих наук у початковій школі вивчено

навчально – виховну роботу дитячого садка (результати вивчалися на нарадах при директорові, докладно проаналізовані та оформлені у вигляді довідок та наказів по НВК).

Перевірки свідчать про те, що особливу увагу педагогічний колектив НВК приділяє підвищенню результативності уроку, забезпеченню усвідомлення учнями необхідності отримання знань, системності знань учнів, виробленню на заняттях практичних і пізнавальних умінь, здійсненню самостійної роботи та організації виконання домашніх завдань, здатності до самоорганізації, саморозвитку, застосуванню прийомів, що сприяють підвищенню навчальних досягнень школярів, розвитку обдарованості учнів.З метою з’ясування рівня виконання завдань Державного стандарту було проведено тематичні перевірки щодо дотримання принципу наступності при переході учнів з початкової в основну школу, щодо створення комфортних умов для навчання в школі першокласникам. Результати вивчалися на нарадах при директорові, докладно проаналізовані та оформлені у вигляді наказів по школі. У цьому році учні нашого НВК продовжили брати активну участь в Міжнародних конкурсах , зокрема, з математики „Кенгуру”, з основ природничих наук «Колосок», з української мови «Соняшник», з географії «Геліантус» та показали такі результати.

У Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» (Малафій В.А., Ковальчук В.М., Скуратовська О.В.) взяли участь 26 вихованців.

Конкурс «Колосок осінній»- 25 учасників

«Вчи.юа» - 6

«Олімпіс» -22 учні (122 нагороди),

«Кенгуру» - 9

«Олімпус» - 21 вихованець (Гуйван А., учениця 6 класу – за призове місце нагороджена дипломом лауреата та книгою).

Педагогічні працівники НВК як самі так із вихованцями приймають участь в різних конкурсах.

Прізвище, ім’я,

по батькові

Районний конкурс

Обласний конкурс

Всеукраїнський конкурс

Малафій С.В.

Олімпіада з історії.

Районний семінар з основ здоров̕ я. Спартакіада – шахи.

«Геліантус»

«Колосок» - осінній

«Колосок» - весняний

«Олімпус» - біологія, хімія, історія

Малафій В.А.

Конкурс знавців української мови ім. П.Яцика

До 100- річчя з дня народження В.Сухомлинського «Вислови мудрого вчителя». Спартакіада – шахи. Конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей», «Міс весна – 2018». Конкурс читців віршів

про вишиванку.

«Олімпус» - українська мова, українська література.

«Sunflower»- конкурс гри із зарубіжної літератури.

Конкурс «Дружат дети на планете».

Всеукраїнський учнівський конкурс «Стежками каменяра»

Конкурс малюнків «Веселкова палітра»

(подяка), «За наше мирне небо»,

«Стежками каменяра», літературний конкурс «Ми за тверезе життя», «Соняшник».

Бон О.І.

Олімпіада з інформаційних технологій. Інтернет – конференція вчителів природничо – математичних наук. Спартакіада – шашки.

Змагання з шашок.

Обласний семінар на базі КОІППО/

Олімпіада з інформатики. Конкурс малюнків «Твоя безпека понад усе», «Служба порятунку завжди поруч».

«Геліантус»

«Колосок»

«Олімпус»

«Олімпіс»

«Sunflower»

«Кенгуру -2018»

Конкурс «Дружат дети на планете»

Всеукраїнський учнівський конкурс «Стежками каменяра»

Конкурси малюнків: «Я маю право», «За наше мирне небо», «Веселкова палітра»

Ковальчук Ю.В.

Районний семінар з основ здоров̕ я.

Фотоконкурс «Дитинство без насильства».

Спартакіада з шашок.

Обласний семінар на базі КОІППО.

Фотоконкурс «Моя Україно»/

Конкурс малюнка «Твоя безпека понад усе».

.

«Sunflower»

«Колосок»

«Геліантус»

«Олімпус»

«Олімпіс»

Конкурс малюнків: «Дружат дети на планете», Веселкова палітра»(грамота, подяка), «Ми за наше мирне небо», «Я маю право», «Я – Україна»

Ковальчук В.М.

Фотоконкурс «Дитинство без насильства»

Конкурс віршів «Візьму перо і спробую»

Районний семінар з основ здоров̕ я.

Фотоконкурс «В об’єктиві натураліста», «Моя Україно»

Фотоконкурс «Моя Україно», «Туризм»

Конкурс малюнків «Твоя безпека понад усе»

«Колосок»

«Геліантус»

«Олімпіс»

«Соняшник»

Всеукраїнський учнівський конкурс «Стежками каменяра»

Конкурс малюнків:«Дружат дети на планете», «Ми за наше мирне небо», «Я маю право», «Я – Україна»

Скуратовська О.В.

До 100- річчя з дня народження В.Сухомлинського (матеріали на виставку)/

Конкурс віршів «Візьму перо і спробую»/

Конкурс читців віршів про вишиванку.

Олімпіада з математики.

«Колосок»

«Геліантус»

«Олімпус»

«Sunflower»

«Олімпіс»

«Соняшник»

Конкурс малюнків: «Родинний скарб», «Пасхальне диво»,

до дня Святого Миколая

Чигрин М.М.

«Колосок»

«Олімпус»

«Олімпіс» (сертифікат)

«Соняшник»

«Кенгуру»

Конкурс «Дружат дети на планете»

Димкова Л.М.

Фотоконкурс «Дитинство без насильства»/

До 100- річчя з дня народження В.Сухомлинського (матеріали на виставку)/

Спартакіада – теніс.

Фотоконкурс «Моя Україно», «Туризм»/

Конкурс малюнка «Твоя безпека понад усе».

«Олімпус 2017 –Осіння сесія » - 4 сертифікати, «Олімпус 2018 – Весняна сесія» -5 сертифікатів.

«Олімпіс» (сертифікати)

Конкурсмалюнків «Дружат дети на планете»,, «Веселкова палітра»

Участь у вебінарах:-3

Сетрифікат «Критичне мислення для освітян»

диплом – Олімпус Осіння сесія.

Педагогічні працівники активно приймають участь у вебінарах, онлайн – курсах та інших професійних заходах.

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Захід

1

Димкова Л.М.

Сетрифікат «Критичне мислення для освітян»

Інтерактивна школа творчого вчителя (сертифікат – 4 вебінари),

Сертифікати курсу( ВЖР , ОЗК ).

«Олімпус 2017 –Осіння сесія » - 4 сертифікати, «Олімпус 2018 – Весняна сесія» -5.

WED-STEM- школа – 2018.

Онлайн – курс для вчителів початкової школи.

Свідоцтво за методичну розробку.

«Геліантус- вчитель».

«Колосок» - вчитель (диплом у номінації «Вчитель – ерудит».

2

Чигрин М.М.

Вебінари: англійська мова, патріотичне виховання.

«Геліантус» вчитель/

«Олімпіс 2018 – Весняна сесія».

«Олімпіс 2017 – Осіння сесія».

3

Скуратовська О.В.

Сертифікати курсу (ВЖР, ОЗК ).

Онлайн – курс для вчителів початкової школи.

WED-STEM- школа – 2018.

Вебінари інтерактивної школи – 5.

Онлайн – марафон – НУШ:30 важливих питань

«Геліантус- вчитель».

«Колосок» - вчитель (диплом у номінації «Вчитель – ерудит»)

«Соняшник – вчитель».

«Олімпіс 2018 – Весняна сесія».

4

Ковальчук В.М.

Сертифікати курсу (ВЖР, ОЗК ).

Онлайн – курс для вчителів початкової школи.

Участь у вебінарах:навчання грамоти.

«Колосок» –вчитель.

«Геліантус» - вчитель.

«Олімпіс 2018 – Весняна сесія».

«Олімпіс 2017 – Осіння сесія».

5

Ковальчук Ю.В.

Сертифікати курсу (ВЖР, ОЗК ).

Участь у вебінарах: основи здоров̕я.,

«Олімпіс 2018 – Весняна сесія».

«Олімпіс 2017 – Осіння сесія».

6

Бон О.І.

Сертифікат курсу (ВЖР, ОЗК).

Участь у вебінарах.

«Олімпіс 2018 – Весняна сесія».

«Олімпіс 2017 – Осіння сесія».

7

Малафій С.В.

Участь у вебінарах:видавничої групи «Основи»- 1, «Ранок»- 2.

«Геліантус» - вчитель.

8

Малафій В.А.

Участь у вебінарах:видавничої групи «Основи»- 2, «Ранок»- 5..

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

- використання інноваційних та інтерактивних технологій під час проведення уроків;

- підвищення мотивації навчання в учнів та батьків;

- створення освітнього середовища підвищення кваліфікації учителя, що включає інформаційну інфраструктуру та комп’ютерну базу;

- забезпечення методичного супроводу системи формування інформаційної культури.

Протягом року вчителі НВК проводили позакласні заходи в межах проведення предметних тижнів згідно планів. На високому науково-методичному рівні проведено зокрема предметні тижні з історії, української мови і літератури,математики, фізики, біології, англійської мови, інформатики, природничих наук, основ здоров’я. Під час тижнів також було проведено відкриті уроки, конкурси газет, малюнків, виставки, конференції, круглі столи.

У НВК вся виховна діяльність спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм.

Протягом 2017-2018 рр. педагогічний колектив НВК працює над реалізацією виховної проблеми: «Виховання всебічно розвиненої особистості найвищої цінності суспільства, громадянина здатного до здійснення свідомого суспільного вибору»».

Головна увага приділяється:

ü формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, турботи про благо свого народу;

ü виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;

ü формування моральної активності особистості, проявів чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, ввічливості, делікатності, тактовності

ü вміння протистояти проявам жорстокості;виховання особистості, яка володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у митецькій сфері;

ü виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;

ü формувати вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я;

ü виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав та свобод людини.

Методичний супровід виховної роботи здійснюється при безпосередній участі адміністрації та шкільної бібліотеки.

Проведена робота по замовленню підручників для 1 та 5 класу.

Продовжена робота з поширення передового досвіду виховної роботи наших вчителів серед колег. У початковій школі стали традиційними такі свята, як «Посвята в першокласники», «Новорічний калейдоскоп», спортивні змагання «Козацькі розваги» «Веселі старти».

На підставі вищезазначеного

НАКАЗУЮ:

1. Визнати науково-методичну роботу протягом 2017-2018 н. р. достатньою для забезпечення ефективного навчально-виховного процесу, створення умов для становлення та розвитку особистості кожного учня, підвищення педагогічної майстерності вчителів, проведення дослідно-експериментальної, інноваційної діяльності.

2. Дирекції НВК, голові методичної ради:

2.1. Спланувати роботу з педагогічними кадрами НВК на 2018-2019 н. р. з урахуванням позитивного досвіду та рекомендацій теорії і практики сучасної педагогічної науки. До 30.08.2018 р.

2.2. Спланувати роботу з урізноманітнення спектра форм, методів, засобів, технологій методичної роботи з професійного розвитку вчителів НВК. До 30.08.2018 р.

2.3. Сприяти активізації творчої діяльності вчителів, стимулюванню неперервної фахової та загальної освіти, підвищенню їхньої персональної відповідальності за результати навчання й виховання дітей.

2.4. Організувати роботу з обдарованими дітьми відповідно до завдань, визначених у програмі роботи з обдарованими учнями.

2.5. Створити умови для активізації діяльності наукового товариства учнів, залучати обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності.

3. Керівникам ШМО:

3.1.Розробити проекти планів роботи ШМО на 2018-2019 н.р. відповідно до Перспективної програми НВК, Річного плану роботи НВК, основних напрямків діяльності, визначених на засіданні методичної ради НВК.

Термін: серпень 2018 р.

3.2. Передбачити під час планування роботи участь кожного педагога у методичній роботі НВК.

Термін: червень 2018 р.

4. Вчителям-предметникам:

4.1. Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.

4.2. Удосконалювати рівень підготовки узагальнених матеріалів з досвіду роботи.

4.3. Працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.

4.4. Працювати над більш активним та якісним використанням наявних комп’ютерних можливостей бази НВК.

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор НВК: Л.М.Димкова

З наказом ознайомлені: _________В.М.Ковальчук ____________Ю.В.Ковальчук

___________В.А.Малафій___________С.В.Малафій___________О.І.Бон

____________О.В.Скуратовська__________М.М.Чигрин____________А.Г.Димков

Кiлькiсть переглядiв: 1013