Організатор : Чигрин М.М.
Дата початку: 01.01
Дата завершення: 31.05
Час початку: 09:00
Час завершення: 09:00
Місце проведення заходу: школа
Опис :
ДІАГНОСТИЧНА АНКЕТА
вчителя ЗОШ №
(предмет)
(прізвище, ім’я, по батькові)
№ з/п | Вид методичної діяльності | Самооцінка вчителя | ||
Відчуваю утруднення | Володію питанням | Здатен допомогти колезі | ||
І. ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ | ||||
1. | Визначення мети уроку | |||
2. | Оволодіння змістом підручника | |||
3. | Оволодіння передовим досвідом навчання | |||
4. | Розподіл матеріалу теми за уроками | |||
5. | Складання плану, конспекту уроку | |||
6. | Вибір форм і методів навчання | |||
7. | Вибір структури уроку | |||
8. | Організація сприйняття того, що вивчається | |||
9. | Організація закріплення і застосування на практиці отриманих знань | |||
10. | Організація власної діяльності на уроках | |||
11. | Організація колективної діяльності на уроці | |||
12. | Поєднання індивідуальної і групової діяльності учнів | |||
13. | Підтримання необхідного темпу уроків | |||
14. | Організація індивідуально-диферен-ційованого підходу до учнів | |||
15. | Використання елементів проблемного навчання | |||
16. | Навчання учнів прищепленню навчальних навичок, специфічних для даного предмету | |||
17. | Організація контролю за поведінкою учнів | |||
18. | Організація усного опитування в класі | |||
19. | Організація контрольних робіт | |||
20. | Перевірка домашніх завдань | |||
21. | Детальніший контроль за навчальною роботою слобовстигаючих | |||
22. | Організація роботи з сильними та обда-рованими учнями | |||
23. | Самоконтроль |
АНКЕТА
якості методичної роботи з педагогічними кадрами шкіл
№ | Показники | Оцінка (у балах) | ||
3 так | 2 ні | 1 невпевнений | ||
1. | Мету й задачі методичної роботи школи знаю чітко | |||
2. | Методична робота в школі сприяє піднесенню рівня | |||
- педагогічної діяльності | ||||
- рівня планування й організації педдіяльності | ||||
- результативності від застосування на практиці | ||||
3. | Чи є форми методичної роботи в школі | |||
- оригінальними | ||||
- результативними | ||||
- доцільними | ||||
4. | На якість методичної роботи вчителя впливають | |||
- шкільне методоб’єднання | ||||
- районне методоб’єднання | ||||
- методична рада школи | ||||
- творча група вчителів школи | ||||
- діяльність заступника директора школи | ||||
- діяльність методистів району | ||||
- самоосвіта | ||||
5. | Які з названих питань потребують удосконалення | |||
- знання з дидактики та методики навч. предметів | ||||
- опанування нових прогресивних методів викладання | ||||
- знання психології | ||||
- практичне володіння методикою викладання | ||||
- знання норм оцінювання з предмету | ||||
- знання рівня пед. майстерності вчителів школи | ||||
- активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів | ||||
- керівництво самоосвітою вчителя | ||||
- вивчення, впровадження в практику школи досяг- | ||||
6. | Найважливіші для школи результати методроботи | |||
- розвиток професійних якостей вчителя | ||||
- розвиток сучасного стилю пед. мислення | ||||
- розвиток потреби у пед. творчості | ||||
- збагачення професійних знань | ||||
- динаміка успішності учнів |
АНКЕТА
(для вчителів з метою виявлення рівня комфортності роботи у колективі)
1. Чи задоволені Ви своєю роботою в школі?
Питання | А. так | Б. ні | С. важко відповісти |
Своєю професією | |||
Організацією навчально-виховної роботи у вашій школі | |||
Оцінкою Вашої праці в колективі | |||
Реалізацією свого творчого потенціалу | |||
Стилем роботи адміністрації | |||
Відносинами з директором | |||
Відносинами у педколективі | |||
Відносинами із заступниками директора | |||
Відносинами з учнями |
2. Що Вам подобається в житті нашої школи (зазначте головне)?
3. Що Вам найбільше не подобається в житті нашої школи і що треба змінити, поліпшити?
4. Оцініть за 5-бальною системою психологічну атмосферу у вашому колективі
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Доброзичливість | |||||
Продуктивність | |||||
Співробітництво | |||||
Творчість |
5. Наскільки часто у Вас виникають конфлікти?
А. часто | Б. рідко | С. не виникають | |
З адміністрацією школи | |||
З колегами | |||
З учнями | |||
З батьками учнів |
6. Наскільки часто і з яких причин у Вас виникають конфліктив школі?
А. часто | Б. рідко | С. не виникають | |
Авторитарний стиль керівництва | |||
Необ’єктивна оцінка Вашої праці | |||
Несправедливий розподіл учбово-го навантаження | |||
Некомпетентність у спілкуванні | |||
Різний підхід до навчання й вихо-вання | |||
Недбалість учнів | |||
На ґрунті особистісних відносин |
7. Які якості, на Ваш погляд, є найважливішими у відношеннях вчитель-учень (проранжуйте з позиції):
Якості | Вчитель (ранг) | Учень (ранг) |
Знання | ||
Відвертість, щирість | ||
Розуміння | ||
Додержання норм | ||
Повага до особистості | ||
Ерудиція |