• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Вчительська скринька

Тести для вчителів


Організатор : Чигрин М.М.


Дата початку: 01.01


Дата завершення: 31.05


Час початку: 09:00


Час завершення: 09:00


Місце проведення заходу: школа


Опис :

ДІАГНОСТИЧНА АНКЕТА

вчителя ЗОШ №

(предмет)


(прізвище, ім’я, по батькові)

№ з/п

Вид методичної діяльності

Самооцінка вчителя

Відчуваю утруднення

Володію питанням

Здатен допомогти колезі

І. ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ

1.

Визначення мети уроку

2.

Оволодіння змістом підручника

3.

Оволодіння передовим досвідом навчання

4.

Розподіл матеріалу теми за уроками

5.

Складання плану, конспекту уроку

6.

Вибір форм і методів навчання

7.

Вибір структури уроку

8.

Організація сприйняття того, що вивчається

9.

Організація закріплення і застосування на практиці отриманих знань

10.

Організація власної діяльності на уроках

11.

Організація колективної діяльності на уроці

12.

Поєднання індивідуальної і групової діяльності учнів

13.

Підтримання необхідного темпу уроків

14.

Організація індивідуально-диферен-ційованого підходу до учнів

15.

Використання елементів проблемного навчання

16.

Навчання учнів прищепленню навчальних навичок, специфічних для даного предмету

17.

Організація контролю за поведінкою учнів

18.

Організація усного опитування в класі

19.

Організація контрольних робіт

20.

Перевірка домашніх завдань

21.

Детальніший контроль за навчальною роботою слобовстигаючих

22.

Організація роботи з сильними та обда-рованими учнями

23.

Самоконтроль

АНКЕТА

якості методичної роботи з педагогічними кадрами шкіл

Показники

Оцінка (у балах)

3

так

2

ні

1

невпевнений

1.

Мету й задачі методичної роботи школи знаю чітко

2.

Методична робота в школі сприяє піднесенню рівня

- педагогічної діяльності

- рівня планування й організації педдіяльності

- результативності від застосування на практиці
загальнопедагогічних та методичних знань

3.

Чи є форми методичної роботи в школі

- оригінальними

- результативними

- доцільними

4.

На якість методичної роботи вчителя впливають

- шкільне методоб’єднання

- районне методоб’єднання

- методична рада школи

- творча група вчителів школи

- діяльність заступника директора школи

- діяльність методистів району

- самоосвіта

5.

Які з названих питань потребують удосконалення
в аспекті підвищення якості методроботи в школі

- знання з дидактики та методики навч. предметів

- опанування нових прогресивних методів викладання

- знання психології

- практичне володіння методикою викладання
навч. предметів

- знання норм оцінювання з предмету

- знання рівня пед. майстерності вчителів школи

- активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів

- керівництво самоосвітою вчителя

- вивчення, впровадження в практику школи досяг-
нень педнауки та перспективного досвіду

6.

Найважливіші для школи результати методроботи

- розвиток професійних якостей вчителя

- розвиток сучасного стилю пед. мислення

- розвиток потреби у пед. творчості

- збагачення професійних знань

- динаміка успішності учнів

АНКЕТА

(для вчителів з метою виявлення рівня комфортності роботи у колективі)

1. Чи задоволені Ви своєю роботою в школі?

Питання

А. так

Б. ні

С. важко відповісти

Своєю професією

Організацією навчально-виховної роботи у вашій школі

Оцінкою Вашої праці в колективі

Реалізацією свого творчого потенціалу

Стилем роботи адміністрації

Відносинами з директором

Відносинами у педколективі

Відносинами із заступниками директора

Відносинами з учнями

2. Що Вам подобається в житті нашої школи (зазначте головне)?


3. Що Вам найбільше не подобається в житті нашої школи і що треба змінити, поліпшити?


4. Оцініть за 5-бальною системою психологічну атмосферу у вашому колективі

1

2

3

4

5

Доброзичливість

Продуктивність

Співробітництво

Творчість

5. Наскільки часто у Вас виникають конфлікти?

А. часто

Б. рідко

С. не виникають

З адміністрацією школи

З колегами

З учнями

З батьками учнів

6. Наскільки часто і з яких причин у Вас виникають конфліктив школі?

А. часто

Б. рідко

С. не виникають

Авторитарний стиль керівництва

Необ’єктивна оцінка Вашої праці

Несправедливий розподіл учбово-го навантаження

Некомпетентність у спілкуванні

Різний підхід до навчання й вихо-вання

Недбалість учнів

На ґрунті особистісних відносин

7. Які якості, на Ваш погляд, є найважливішими у відношеннях вчитель-учень (проранжуйте з позиції):

Якості

Вчитель (ранг)

Учень (ранг)

Знання

Відвертість, щирість

Розуміння

Додержання норм

Повага до особистості

Ерудиція