• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Вчительська скринька

Технологічна карта вивчення діяльності вчителя


Організатор : директор


Дата початку: 01.01


Дата завершення: 30.04


Час початку: 09:00


Час завершення: 12:00


Місце проведення заходу: школа


Опис :

Мета: Здійснити оцінювання науково-теоретичної, психолого-педагогічної підготовки,
навчально-виховного та громадсько-педагогічного аспектів у діяльності вчителя.

Оцінювання здійснюється за схемою: спочатку самооцінку своєї діяльності проводить учитель, а після цього таке ж оцінювання здійснюють директор, його заступник та експертна група.

Оцінка результатів:

Високий – 4

Достатній – 3

Середній – 2

Низький – 1

Висновок:

164-125 – творчий рівень

124-83 – оптимальний рівень

82 – 41 – допустимий рівень

40 – 0 – критичний рівень

Критерії оцінювання

Учитель

Директор

ЗДНВР

Експертна група

Загальний бал

1

Досить добре знає свій предмет, зміст державного освітнього стандарту

2

Викладає матеріал чітко, доступно, намагається добиватись розуміння його учнями

3

Домагається глибоких і міцних знань зі свого предмета, співвідносить їх із державним освітнім стандартом

4

Формує міцні вміння, навчає застосовувати знання та вміння на практиці

5

Формує зацікавленість учнів своїм предметом

6

Показує загальноосвітню й практичну значущість знань зі свого предмета

7

Формує навички навчання й самоосвіти

8

Формує пізнавальну активність і самостійність

9

Розвиває мислення й творчі здібності учнів

10

Виховує відповідальність за результати своєї праці

11

До кожного учня знаходить свій підхід, часто використовує індивідуальні завдання

12

Виявляє доброзичливість і тактовність у стосунках з учнями

13

Виявляє зацікавленість в успіхах учнів, завжди готовий прийти їм на допомогу

14

Працює з обдарованими дітьми

15

Надає допомогу слабким учням

16

Співпрацює з батьками учнів, залучає їх до вирішення педагогічних завдань

17

Знає загальну вікову психологію

18

Застосовує знання психології на практиці

19

Теоретично і на практиці володіє сучасними освітніми технологіями:

· Проблемне навчання

· Розвивальне навчання

· Діалогово-дискусійне навчання

· Ігрове навчання

· Блочна система навчання

· Навчання з використанням опорних конспектів і сигналів

· Навчання на основі випередження

· Колективний спосіб навчання

· Інтегроване навчання

· Диференційоване навчання

· Рейтингова система навчання

· Комп'ютерна підтримка уроку

20

Володіє системою вимірювання навчальних досягнень учнів
(прийомами контролю знань і вмінь):

· Індивідуальне опитування

· Фронтальне опитування

· Взаємне опитування учнів

· Графічний диктант

· Предметний твір

· Термінологічний диктант

· Опитування за картками

· Ігрове опитування

· Тестове опитування

21

Знає критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, завжди їх дотримується