Організатор : директор
Дата початку: 01.01
Дата завершення: 30.04
Час початку: 09:00
Час завершення: 12:00
Місце проведення заходу: школа
Опис :
Мета: Здійснити оцінювання науково-теоретичної, психолого-педагогічної підготовки,
навчально-виховного та громадсько-педагогічного аспектів у діяльності вчителя.
Оцінювання здійснюється за схемою: спочатку самооцінку своєї діяльності проводить учитель, а після цього таке ж оцінювання здійснюють директор, його заступник та експертна група.
Оцінка результатів:
Високий – 4
Достатній – 3
Середній – 2
Низький – 1
Висновок:
164-125 – творчий рівень
124-83 – оптимальний рівень
82 – 41 – допустимий рівень
40 – 0 – критичний рівень
№ | Критерії оцінювання | Учитель | Директор | ЗДНВР | Експертна група | Загальний бал |
1 | Досить добре знає свій предмет, зміст державного освітнього стандарту | |||||
2 | Викладає матеріал чітко, доступно, намагається добиватись розуміння його учнями | |||||
3 | Домагається глибоких і міцних знань зі свого предмета, співвідносить їх із державним освітнім стандартом | |||||
4 | Формує міцні вміння, навчає застосовувати знання та вміння на практиці | |||||
5 | Формує зацікавленість учнів своїм предметом | |||||
6 | Показує загальноосвітню й практичну значущість знань зі свого предмета | |||||
7 | Формує навички навчання й самоосвіти | |||||
8 | Формує пізнавальну активність і самостійність | |||||
9 | Розвиває мислення й творчі здібності учнів | |||||
10 | Виховує відповідальність за результати своєї праці | |||||
11 | До кожного учня знаходить свій підхід, часто використовує індивідуальні завдання | |||||
12 | Виявляє доброзичливість і тактовність у стосунках з учнями | |||||
13 | Виявляє зацікавленість в успіхах учнів, завжди готовий прийти їм на допомогу | |||||
14 | Працює з обдарованими дітьми | |||||
15 | Надає допомогу слабким учням | |||||
16 | Співпрацює з батьками учнів, залучає їх до вирішення педагогічних завдань | |||||
17 | Знає загальну вікову психологію | |||||
18 | Застосовує знання психології на практиці | |||||
19 | Теоретично і на практиці володіє сучасними освітніми технологіями: | |||||
· Проблемне навчання | ||||||
· Розвивальне навчання | ||||||
· Діалогово-дискусійне навчання | ||||||
· Ігрове навчання | ||||||
· Блочна система навчання | ||||||
· Навчання з використанням опорних конспектів і сигналів | ||||||
· Навчання на основі випередження | ||||||
· Колективний спосіб навчання | ||||||
· Інтегроване навчання | ||||||
· Диференційоване навчання | ||||||
· Рейтингова система навчання | ||||||
· Комп'ютерна підтримка уроку | ||||||
20 | Володіє системою вимірювання навчальних досягнень учнів | |||||
· Індивідуальне опитування | ||||||
· Фронтальне опитування | ||||||
· Взаємне опитування учнів | ||||||
· Графічний диктант | ||||||
· Предметний твір | ||||||
· Термінологічний диктант | ||||||
· Опитування за картками | ||||||
· Ігрове опитування | ||||||
· Тестове опитування | ||||||
21 | Знає критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, завжди їх дотримується |