Твоє здоров'я в твоїх руках


Організатор : Cкуратовська О.В.


Дата початку: 03.02


Дата завершення: 03.03


Час початку: 12:00


Час завершення: 12:40


Місце проведення заходу: клас


Опис :

Миколаївський НВК

Твоє здоров'я в твоїх руках

Проведено вчителем початкових класів

Скуратовською О. В.

Мета: ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити фактори, що сприяють здоров'ю і фактори, що шкодять здоров'ю; виховувати прагнення берегти своє здоров'я як найдорожчий скарб; вести здоровий спосіб життя.

Хід заняття

Бережи здоров’я змалку, бо хазяїн тіла-ти.

Щоб життя прожити довге, себе треба берегти. ( В.Стебенєв)

Повідомлення теми і мети заняття

Сьогодні ми будемо говорити про здоров’я: як ми до нього ставимося,яку роль воно відіграє в нашому майбутньому,чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати.

Мозковий штурм «Здоров’я - це…»

ü Кажіть усе,що спаде вам на думку.

ü Не обговорюйте і не критикуйте висловлювань інших.

ü Можна повторювати ідеї,запропоновані кимось іншим.

ü Розширення запропонованої ідеї заохочується.

По закінченню мозкового штурму вчитель дає визначення поняття «здоров’я».

Здоров’я-це стан повного фізичного,духовного і соціального благополуччя,а не лише відсутність хвороб і фізичних вад.

Вправа «Сонечко і хмаринка»

Робота в парах.

Дітям роздають зображення сонечок і хмаринок.

Завдання:написати на промінцях сонечка відомі вам ознаки здоров’я,а в хмаринці розмістити симптоми хвороб.

Вправа «До здоров’я без хвороб»

Об’єднані в групи діти зображують на довгій смужці паперу свій шлях,свої кроки до здоров’я. Це може бути малюнок, аплікація.

Завдання:зробіть доріжку, яка приваблювала б інших дітей на шлях зміцнення здоров’я. Ви можете позначити всі перешкоди, які можуть бути на цьому шляху, і способи їх подолання.

Експеримент

Проведемо експеримент з аркушем паперу. Зверніть увагу на його первісний стан. Він чистий,гладенький, цілий. У вас на столах лежать аркуші паперу. Візьміть фломастер чорного кольору і проведіть лінію від руки у будь-якому напрямку. Тепер відірвіть від аркуша частинку. Решту зімніть.

Чи змінився стан аркушу?

Чи можна його зробити таким, яким він був спочатку?

Висновок: так само, як дії над аркушем зруйнували його первісний стан,шкідливі звички знищують здоров’я людини.

Зрозуміло, всім відомо, що приємно бути здоровим.

Тільки треба знати, як здоровим стати.

Гра « Так чи ні».

Що ти робиш для того, аби бути здоровим?

o Щоденно роблю зарядку

o Допізна переглядаю телепередачі

o Відпочиваю на свіжому повітрі

o Ввічливо спілкуюся з людьми

o Сперечаюсь з друзями, батьками

o Не чищу зуби

o Читаю лежачи

o Вчасно їм

o Намагаюсь робити добрі вчинки

o Не провітрюю кімнату

o Дотримуюсь режиму дня

Проект

Дітям пропонують скласти проект програми щодо збереження свого здоров’я.

Учні на кольоровому папері обводять свою долоню і на ній (на кожному пальці) пишуть правила для себе «Як зберегти своє здоров’я»

Підведення підсумків.