Організатор : Cкуратовська О.В.
Дата початку: 03.02
Дата завершення: 03.03
Час початку: 12:00
Час завершення: 12:40
Місце проведення заходу: клас
Опис :
Миколаївський НВК
Проведено вчителем початкових класів
Скуратовською О. В.
Мета: ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити фактори, що сприяють здоров'ю і фактори, що шкодять здоров'ю; виховувати прагнення берегти своє здоров'я як найдорожчий скарб; вести здоровий спосіб життя.
Хід заняття
Бережи здоров’я змалку, бо хазяїн тіла-ти.
Щоб життя прожити довге, себе треба берегти. ( В.Стебенєв)
Повідомлення теми і мети заняття
Сьогодні ми будемо говорити про здоров’я: як ми до нього ставимося,яку роль воно відіграє в нашому майбутньому,чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати.
Мозковий штурм «Здоров’я - це…»
ü Кажіть усе,що спаде вам на думку.
ü Не обговорюйте і не критикуйте висловлювань інших.
ü Можна повторювати ідеї,запропоновані кимось іншим.
ü Розширення запропонованої ідеї заохочується.
По закінченню мозкового штурму вчитель дає визначення поняття «здоров’я».
Здоров’я-це стан повного фізичного,духовного і соціального благополуччя,а не лише відсутність хвороб і фізичних вад.
Вправа «Сонечко і хмаринка»
Робота в парах.
Дітям роздають зображення сонечок і хмаринок.
Завдання:написати на промінцях сонечка відомі вам ознаки здоров’я,а в хмаринці розмістити симптоми хвороб.
Вправа «До здоров’я без хвороб»
Об’єднані в групи діти зображують на довгій смужці паперу свій шлях,свої кроки до здоров’я. Це може бути малюнок, аплікація.
Завдання:зробіть доріжку, яка приваблювала б інших дітей на шлях зміцнення здоров’я. Ви можете позначити всі перешкоди, які можуть бути на цьому шляху, і способи їх подолання.
Експеримент
Проведемо експеримент з аркушем паперу. Зверніть увагу на його первісний стан. Він чистий,гладенький, цілий. У вас на столах лежать аркуші паперу. Візьміть фломастер чорного кольору і проведіть лінію від руки у будь-якому напрямку. Тепер відірвіть від аркуша частинку. Решту зімніть.
Чи змінився стан аркушу?
Чи можна його зробити таким, яким він був спочатку?
Висновок: так само, як дії над аркушем зруйнували його первісний стан,шкідливі звички знищують здоров’я людини.
Зрозуміло, всім відомо, що приємно бути здоровим.
Тільки треба знати, як здоровим стати.
Гра « Так чи ні».
Що ти робиш для того, аби бути здоровим?
o Щоденно роблю зарядку
o Допізна переглядаю телепередачі
o Відпочиваю на свіжому повітрі
o Ввічливо спілкуюся з людьми
o Сперечаюсь з друзями, батьками
o Не чищу зуби
o Читаю лежачи
o Вчасно їм
o Намагаюсь робити добрі вчинки
o Не провітрюю кімнату
o Дотримуюсь режиму дня
Проект
Дітям пропонують скласти проект програми щодо збереження свого здоров’я.
Учні на кольоровому папері обводять свою долоню і на ній (на кожному пальці) пишуть правила для себе «Як зберегти своє здоров’я»
Підведення підсумків.