Організатор : директор
Дата початку: 01.10
Дата завершення: 10.05
Час початку: 09:00
Час завершення: 12:00
Місце проведення заходу: школа
Опис :
Інструкція. Перед вами 50 тверджень. Якщо ви згодні з твердженням, то в бланку відповідей
поставте «+», якщо не згодні, то — «-».
Бланк
1. | 6. | 11. | 16. | 21. | 26. | 31. | 36. | 41. | 46. |
2. | 7. | 12. | 17. | 22. | 27. | 32. | 37. | 42. | 47. |
3. | 8. | 13. | 18. | 23. | 28. | 33. | 38. | 43. | 48. |
4. | 9. | 14. | 19. | 24. | 29. | 34. | 39. | 44. | 49. |
5. | 10. | 15. | 20. | 25. | 30. | 35. | 40. | 45. | 50. |
1. Я б цілком міг жити один, удалині від людей.
2. Я часто перемагаю інших своєю самовпевненістю.
3. Ґрунтовні знання з мого предмета можуть суттєво полегшити життя людини.
4. Люди повинні завжди спиратися на закони моралі і моральності.
5. Я уважно читаю кожну книгу, перш ніж повернути її в бібліотеку.
6. Мій ідеал робочої обстановки — тиха кімната з робочим столом.
7. Люди говорять, що мені подобається робити усе своїм оригінальним способом.
8. Серед моїх ідеалів чільне місце займають особистості вчених.
9. Оточуючі вважають, що на брутальність я просто не здатний.
10. Я уважно стежу за тим, як я одягнений.
11. Буває, що я весь ранок ні з ким не хочу розмовляти.
12. Мені важливо, щоб в усьому, що мене оточує, не було безладу.
13. Більшість моїх друзів - це люди, інтереси яких лежать у сфері моєї професії.
14. Я довго аналізую своє поводження.
15. Удома я поводжуся за столом так, як у ресторані.
16. У компанії я надаю іншим можливість жартувати і розповідати всякі історії.
17. Мене дратують люди, що не можуть швидко приймати рішення.
18. Якщо в мене залишається небагато часу, то я волію почитати що-небудь з моєї дисципліни.
19. Мені незручно дуріти в компанії, навіть якщо інші це роблять.
20. Іноді я люблю позлословити про відсутніх.
21. Мені подобається запрошувати гостей і розважати їх.
22. Я рідко виступаю врозріз з думкою колективу.
23. Мені більше подобаються люди, які добре знають свою професію, незалежно від їхніх особистісних особливостей.
24. Я не можу бути байдужим до проблем інших.
25. Я завжди охоче визнаю свої помилки.
26. Гірше покарання для мене — бути закритим на самоті.
27. Зусилля, витрачені на складання планів, не варті цього.
28. В шкільні роки я поповнював свої знання, читаючи спеціальну літературу.
29. Я не засуджую людину за обман тих, хто дозволяє себе обманювати.
30. У мене не виникає внутрішнього протесту, коли мене просять про послугу.
31. Імовірно, деякі люди вважають, що я занадто багато говорю.
32. Я уникаю суспільної роботи і пов'язаної з цим відповідальності.
33. Наука — це те, що більше за все цікавить мене в житті.
34. Оточуючі вважають мою родину інтелігентною.
35. Перед тривалою поїздкою я завжди ретельно продумую, що взяти із собою.
36. Я живу сьогоднішнім днем у більшому ступені, ніж інші.
37. Якщо є вибір, то я вважаю за краще організовувати позакласний захід, ніж розповідати учням що-небудь з предмета.
38. Основна задача вчителя — передавати учневі знання з предмета.
39. Я люблю читати книги і статті на теми моральності, моралі та етики.
40. Іноді мене дратують люди, що звертаються до мене з питаннями.
41. Більшість людей, з якими буваю в компанії, безсумнівно, раді бачити мене.
42. Думаю, мені сподобалася б робота, пов'язана з відповідальною адміністративно-госпо-дарською діяльністю.
43. Я навряд чи засмучусь, якщо доведеться провести свою відпустку, навчаючись на курсах підвищення кваліфікації.
44. Моя люб'язність часто не подобається іншим людям.
45. Були випадки, коли я заздрив удачі інших.
46. Якщо мені хто-небудь нагрубить, то я можу швидко забути про це.
47. Як правило, оточуючі прислухаються до моїх пропозицій.
48. Якби мені вдалося перенестись в майбутнє на короткий час, то я б у першу чергу набрав би книг зі свого предмета.
49. Я беру активну участь у долі інших людей.
50. Я ніколи з посмішкою не говорю неприємних речей.
Обробка отриманих результатів
1. Порівнюємо отриманий бланк відповідей із бланком-ключем:
1. - | 6.- | 11. - | 16. - | 21. + | 26. + | 31. + | 36. + | 41. + | 46. + |
2. + | 7. + | 12. + | 17. + | 22. - | 27. - | 32. - | 37. + | 42. + | 47. + |
3. + | 8. + | 13. + | 18. + | 23. + | 28. + | 33. + | 38. + | 43. + | 48. + |
4. + | 9. + | 14. + | 19. + | 24. + | 29. - | 34. + | 39. + | 44. + | 49. + |
5. + | 10. + | 15. + | 20.- | 25. + | 30. + | 35. + | 40. - | 45. - | 50. + |
2. За кожен збіг знака досліджуваний одержує 1 бал, кожен незбіг — 0 балів.
3. Підраховується сума балів по кожному з п'яти горизонтальних рядків.
Перший рядок установлює рівень товариськості вчителя.
Другий — показує рівень організованості.
Третій — визначає ступінь орієнтованості вчителя на свій навчальний предмет.
Четвертий— характеризує інтелігентність педагога.
П'ятий — демонструє ступінь щирості досліджуваного при відповідях на питання. Тому якщо в даному рядку кількість балів дорівнює числу від 3 до 7, то відповіді можуть бути прийняті до обробки, якщо ж сума виходить за дані рамки, то результати не підлягають обробці. .
Зона норми для кожного рядка — 3-7 бали. Якщо у досліджуваного в якому-небудь рядку менше 3-х балів, це свідчить про недостатню розвиненість даної якості.
Якщо отримана сума перевищує 7 — якість має яскраво виражений характер для даного вчителя.