МЕТОДИКА «ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА» (на основі методики Є. І. Рогова)


Організатор : директор


Дата початку: 01.10


Дата завершення: 10.05


Час початку: 09:00


Час завершення: 12:00


Місце проведення заходу: школа


Опис :

Інструкція. Перед вами 50 тверджень. Якщо ви згодні з твердженням, то в бланку відповідей

поставте «+», якщо не згодні, то — «-».

Бланк

1.

6.

11.

16.

21.

26.

31.

36.

41.

46.

2.

7.

12.

17.

22.

27.

32.

37.

42.

47.

3.

8.

13.

18.

23.

28.

33.

38.

43.

48.

4.

9.

14.

19.

24.

29.

34.

39.

44.

49.

5.

10.

15.

20.

25.

30.

35.

40.

45.

50.

1. Я б цілком міг жити один, удалині від людей.

2. Я часто перемагаю інших своєю самовпевненістю.

3. Ґрунтовні знання з мого предмета можуть суттєво полегшити життя людини.

4. Люди повинні завжди спиратися на закони моралі і моральності.

5. Я уважно читаю кожну книгу, перш ніж повернути її в бібліотеку.

6. Мій ідеал робочої обстановки — тиха кімната з робочим столом.

7. Люди говорять, що мені подобається робити усе своїм оригінальним способом.

8. Серед моїх ідеалів чільне місце займають особистості вчених.

9. Оточуючі вважають, що на брутальність я просто не здатний.

10. Я уважно стежу за тим, як я одягнений.

11. Буває, що я весь ранок ні з ким не хочу розмовляти.

12. Мені важливо, щоб в усьому, що мене оточує, не було безладу.

13. Більшість моїх друзів - це люди, інтереси яких лежать у сфері моєї професії.

14. Я довго аналізую своє поводження.

15. Удома я поводжуся за столом так, як у ресторані.

16. У компанії я надаю іншим можливість жартувати і розповідати всякі історії.

17. Мене дратують люди, що не можуть швидко приймати рішення.

18. Якщо в мене залишається небагато часу, то я волію почитати що-небудь з моєї дисципліни.

19. Мені незручно дуріти в компанії, навіть якщо інші це роблять.

20. Іноді я люблю позлословити про відсутніх.

21. Мені подобається запрошувати гостей і розважати їх.

22. Я рідко виступаю врозріз з думкою колективу.

23. Мені більше подобаються люди, які добре знають свою професію, незалежно від їхніх особистісних особливостей.

24. Я не можу бути байдужим до проблем інших.

25. Я завжди охоче визнаю свої помилки.

26. Гірше покарання для мене — бути закритим на самоті.

27. Зусилля, витрачені на складання планів, не варті цього.

28. В шкільні роки я поповнював свої знання, читаючи спеціальну літе­ратуру.

29. Я не засуджую людину за обман тих, хто дозволяє себе обманюва­ти.

30. У мене не виникає внутрішнього протесту, коли мене просять про послугу.

31. Імовірно, деякі люди вважають, що я занадто багато говорю.

32. Я уникаю суспільної роботи і пов'язаної з цим відповідальності.

33. Наука — це те, що більше за все цікавить мене в житті.

34. Оточуючі вважають мою родину інтелігентною.

35. Перед тривалою поїздкою я завжди ретельно продумую, що взяти із собою.

36. Я живу сьогоднішнім днем у більшому ступені, ніж інші.

37. Якщо є вибір, то я вважаю за краще організовувати позакласний захід, ніж розповідати учням що-небудь з предмета.

38. Основна задача вчителя — передавати учневі знання з предмета.

39. Я люблю читати книги і статті на теми моральності, моралі та ети­ки.

40. Іноді мене дратують люди, що звертаються до мене з питаннями.

41. Більшість людей, з якими буваю в компанії, безсумнівно, раді бачити мене.

42. Думаю, мені сподобалася б робота, пов'язана з відповідальною ад­міністративно-госпо-дарською діяльністю.

43. Я навряд чи засмучусь, якщо доведеться провести свою відпустку, навчаючись на курсах підвищення кваліфікації.

44. Моя люб'язність часто не подобається іншим людям.

45. Були випадки, коли я заздрив удачі інших.

46. Якщо мені хто-небудь нагрубить, то я можу швидко забути про це.

47. Як правило, оточуючі прислухаються до моїх пропозицій.

48. Якби мені вдалося перенестись в майбутнє на короткий час, то я б у першу чергу набрав би книг зі свого предмета.

49. Я беру активну участь у долі інших людей.

50. Я ніколи з посмішкою не говорю неприємних речей.

Обробка отриманих результатів

1. Порівнюємо отриманий бланк відповідей із бланком-ключем:

1. -

6.-

11. -

16. -

21. +

26. +

31. +

36. +

41. +

46. +

2. +

7. +

12. +

17. +

22. -

27. -

32. -

37. +

42. +

47. +

3. +

8. +

13. +

18. +

23. +

28. +

33. +

38. +

43. +

48. +

4. +

9. +

14. +

19. +

24. +

29. -

34. +

39. +

44. +

49. +

5. +

10. +

15. +

20.-

25. +

30. +

35. +

40. -

45. -

50. +

2. За кожен збіг знака досліджуваний одержує 1 бал, кожен незбіг — 0 балів.

3. Підраховується сума балів по кожному з п'яти горизонтальних ряд­ків.

Перший рядок установлює рівень товариськості вчителя.

Другий — показує рівень організованості.

Третій — визначає ступінь орієнтованості вчителя на свій навчаль­ний предмет.

Четвертий— характеризує інтелігентність педагога.

П'ятий — демонструє ступінь щирості досліджуваного при відповідях на питання. Тому якщо в даному рядку кількість балів дорівнює числу від 3 до 7, то відповіді можуть бути прийняті до обробки, якщо ж сума виходить за дані рамки, то результати не підлягають обробці. .

Зона норми для кожного рядка — 3-7 бали. Якщо у досліджувано­го в якому-небудь рядку менше 3-х балів, це свідчить про недостатню розвиненість даної якості.

Якщо отримана сума перевищує 7 — якість має яскраво виражений характер для даного вчителя.