Організатор : кл. керівники
Дата початку: 13.01
Дата завершення: 01.05
Час початку: 09:00
Час завершення: 12:00
Місце проведення заходу: школа
Опис :
Прізвище, ім'я учня _____________________
Вік ____ Клас___ Школа _________________
Інструкція: навпроти кожного судження поставте відповідну кількість балів:
5 — так, 3 — іноді, 1 — ні.
а) гербарієм; б) підручником; в) мікроскопом; г) додатковою літературою.
а) план; б) рецензію; в) конспект; г) реферат;
д) творчі завдання (кросворди, казки, проекти, вірші, тощо).
14. Я вмію виконувати лабораторні та практичні роботи:
а) самостійно; б) за допомогою вчителя; в) за допомогою зошита.
а) спостереження за об'єктами, явищами; б) експеримент.
а) порівнювати; б) класифікувати; в) давати визначення поняттям;
г) виділяти головне; д) відповідати на запитання; є) висувати гіпотези;
ж) встановлювати причиново-наслідкові зв'язки; з) доводити;
и) аналізувати; к) узагальнювати.
21. Я вмію виконувати різні види домашнього завдання:
а) вивчити параграф; б) підготувати повідомлення або реферат;
в) скласти кросворд; г) провести спостереження або експеримент;
д) інші види роботи (назвати). . 22. Мені більше подобаєтеся виконувати завдання:
а) усно; б) письмово; в) практичного характеру.
23. Причини моїх труднощів у навчанні:
а) особистість вчителя; б) у мене слабка сила волі; в) я неуважний на уроках;
г) мене не цікавить цей предмет; д) я не володію умінням навчатися;
є) я не відчуваю утруднень при вивченні предмета.
Примітка: анкета орієнтована на предмет «біологія».
Шкала рівнів самоосвітньої компетентності (К — середній бал учня)